Afdeling Skovløkken

Skolen ved skoven. Fang haletudser i skovsøen eller prøv brændenælde-suppe i bålhytten. Natur- og teknikfaget rykker udenfor, for det er en del af hverdagen her.

Vi har SFO, klub, førskole og op til 6. klasse – og lokal sportsklub. Samlingskraften i lokalområdet er derfor stor.

Afdeling Skovløkken er beliggende i et dejligt naturområde, 3 km. sydøst fra Otterup by, på adressen Skovgyden 60, 5450 Otterup.

Afdeling Skovløkken er beliggende op af Ørritslev Skov, og huser også Skeby Gymnastikforening. Der er derfor dejlige udenoms arealer med skov, kælkebakke og fodboldbaner. Dette benyttes meget af både skolen, børnehaven og SFO’en/klubben.

Skolen har lyse og moderne lokaler. Der er smartboards i alle lokaler, og der undervises med IT, som en integreret del af undervisningen.

Hver morgen er der morgensamling, hvor der udover fællesoplysninger er morgensang.

Der er skolebus til og fra skolen hver dag fra alle områder i de to sogne, Skeby og Østrup sogne. Herudover cykler mange til skolen.

Efter 6. klasse tilbydes børnene undervisningen 7. - 9. klasse på Sletten Skole Afdeling Otterup.