Afdeling Otterup

Kickstart dagen på vores Playspot-bane til udendørs idræt, eller giv den gas på skolens pannabaner.

Vi er den største afdeling i byen, med alle læringstilbud fra førskole til 9. klasse. Her er det OK at være unik, og at de store nørder lidt på valgfagslinjerne.

Afdeling Otterup er opdelt i 2 afdelinger; Grundskole (0. - 6. klasse) og Udskoling (7. - 9. klasse).
Som fritidstilbud er der SFO, herunder også førskole. Der er klubtilbud for 3.-6. klasse i Aktivitetshuset, som også er beliggende i Otterup by, på adressen Søndergade 25, 5450 Otterup.

Afdeling Otterup har lyse og moderne lokaler. Der er smartboards i alle lokaler, og der undervises med IT, som en integreret del af undervisningen.

Hver morgen er der morgensamling i grundskolen (0. - 6.), hvor der udover fællesoplysninger er morgensang. I overbygningen (7. - 9.) er der fællessamling en gang om måneden.

Der er skolebus til og fra skolen hver dag. Herudover cykler mange til skolen.