Afdeling Nordvest

Frisk luft og plads til udfoldelse - vi har både idrætshal, byens største kælkebakke, dejlige lyse lokaler og sprit nyt udekøkken til undervisning.

Trygge rammer fra Før-skole til 6. klasse.

Afdeling Nordvest er beliggende i et stort parcelhusområde Otterup bys nordvestkvarter på adressen Horsebækvej 25, 5450 Otterup.

Afdeling Nordvest tilbyder undervisning for 0.-6. klasse. På skolen er der SFO for børn i 0. - 2. klasse, herunder førskole. Der tilbydes klub for 3.- til 6. klasse i Aktivitetshuset, som ligger Søndergade 6 i Otterup centrum.

Afdeling Nordvest er placeret ved et stort grønt område med fodboldbaner, legeplads, kælkebakke mv. Dette område benyttes rigtig meget af både skolen og SFO'en. Vi huser også idrætsaktiviteter i fritiden.

Skolen har lyse og moderne lokaler. Der er smartboards i alle lokaler, og der undervises med IT, som en integreret del af undervisningen.

Hver morgen er der morgensamling, hvor der udover fællesoplysninger er morgensang.

De fleste børn cykler eller går til skolen. Der er et meget veludbygget sti-system omkring skolen.

Efter 6. klasse tilbydes børnene undervisningen 7. - 9. klasse på Afdeling Otterup.